Polityka prywatności

Polityka prywatności:

§ 1 Ogólne informacje

  1. Niniejsza polityka prywatności określa zasady ochrony danych osobowych przekazywanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem ze strony internetowej rytual-milosc.pl.
  2. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych).

§ 2 Definicje

W ramach niniejszej polityki prywatności przyjmuje się następujące definicje:

  1. Administrator Danych Osobowych/Strony,
  2. Cookies – dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych Użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych;
  3. Dane Osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej, w szczególności na podstawie takiego identyfikatora jak imię, adres e-mail, numer telefonu;
  4. Polityka Prywatności – niniejsza Polityka Prywatności;
  5. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

§ 3 Administrator Danych Osobowych

Administratorem Danych Osobowych Użytkowników jest Operator Strony:

e-mail: rytualistazagrub@gmail.com

§ 4 Kontakt z Administratorem

Administratorem można skontaktować się:

  1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rytualistazagrub@gmail.com

§ 5 Cele, podstawa prawna i okres przetwarzania Danych Osobowych

Dane Osobowe Użytkowników będą wykorzystywane w następujących celach:

  1. Przeprowadzanie działań marketingowych dotyczących produktów Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, do momentu odwołania zgody;
  2. Realizacja zamówienia na kontakt z Doradcą i świadczenie Usługi – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, w czasie obowiązywania umowy, a także po jej zakończeniu – przez czas niezbędny do obsługi reklamacji, zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  3. Świadczenie przez Administratora usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Formularza Kontaktowego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, przez czas trwania świadczenia usługi oraz po jej zakończeniu – przez czas niezbędny do obsługi reklamacji, zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  4. Wykonanie obowiązków prawnych nałożonych na Administratora, np. wynikających z przepisów dotyczących rachunkowości i podatków – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, do czasu wypełnienia tych obowiązków;
  5. Realizacja prawnie uzasadnionych interesów Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, takich jak:

a) Obsługa wniosków (np. rozpatrzenie reklamacji związanych z usługą świadczoną drogą elektroniczną) lub udzielanie odpowiedzi na pytania przesłane do Administratora – przez czas niezbędny do obsługi reklamacji, zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;

b) Dochodzenie lub zabezpieczenie roszczeń – przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa.

§ 6 Przekazywanie Danych Osobowych

Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak jest wymagane w umowie. Nieprzekazanie Danych Osobowych może skutkować niemożnością zrealizowania zamówienia na kontakt z Doradcą oraz niemożnością świadczenia Usługi.

§ 7 Kategorie odbiorców Danych osobowych

  1. Informacje Osobowe Użytkowników mogą być przekazywane konsultantom, pracownikom i partnerom Administratora, dostawcom usług hostingowych i systemów informatycznych, wykonawcom i partnerom biznesowym Administratora, innym podmiotom świadczącym usługi dla Administratora oraz pracownikom lub partnerom takich podmiotów.
  2. Administrator może przetwarzać Informacje Osobowe Użytkowników, którzy odwiedzają profile Administratora na mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest), w tym podejmujących działania na tych profilach. Takie strony internetowe działają niezależnie od strony Platformy i nie są nadzorowane przez nią. Strony te mogą mieć własne zasady dotyczące prywatności, z którymi warto zapoznać się każdorazowo.

§ 8 Przekazywanie Informacji Osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych

W przypadku przekazywania Informacji Osobowych Użytkowników do państw trzecich, czyli odbiorców mających siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, zostanie to dokonane wyłącznie do podmiotów, które zapewniają odpowiednie zabezpieczenia i gwarantują prawa osób, których informacje dotyczą. Na przykład, Administrator może korzystać z usług informatycznych dostawców mających siedzibę poza EOG. W każdym przypadku przekazywanie Informacji Osobowych odbywać się będzie zgodnie z przepisami prawa i właściwą umową zawierającą standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską. Kopię danych przekazywanych do państwa trzeciego można uzyskać po zgłoszeniu takiego żądania do Administratora.

§ 9 Prawa przysługujące Użytkownikom

  1. Użytkownicy mają prawo dostępu do swoich Informacji Osobowych oraz prawo do ich poprawiania, usuwania, ograniczania przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu oraz do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  2. Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Danych Osobowych narusza przepisy prawa.

§ 10 Przetwarzanie danych

  1. Dane osobowe użytkowników mogą być poddane przetwarzaniu.
  2. Przetwarzanie polega na automatycznej analizie lub prognozowaniu zachowania danego użytkownika na stronie Platformy, np. poprzez analizę skomplikowanych zamówień.
  3. W wyniku przetwarzania użytkownik może otrzymać np. propozycję oferty Platformy, która może odpowiadać jego zainteresowaniom lub preferencjom. Ostateczna decyzja o skorzystaniu z otrzymanych powiadomień lub propozycji należy wyłącznie do użytkownika.

§ 11 Zasady dotyczące plików Cookies

  1. Pliki cookies to dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Są to w szczególności pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas ich przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  2. Platforma nie automatycznie zbiera żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w cookies.
  3. Administrator wykorzystuje cookies do:
  1. dopasowywania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z preferencjami wyświetlić stronę;
  2. tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.
  1. Cookies wykorzystywane przez partnerów strony Platformy podlegają ich własnym politykom prywatności.
  2. Stopień ochrony przed cookies ustawia się w każdej przeglądarce, aż do całkowitego blokowania cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać korzystanie z niektórych funkcjonalności Platformy.
  3. Użytkownicy Platformy mogą w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  4. Przykładowe opcje zmiany ustawień w popularnych przeglądarkach opisane są na poniższych adresach:

• Mozilla Firefox: support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka

• Internet Explorer: support.microsoft.com/kb/278835/pl

• Google Chrome: support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647

• Safari: safari.helpmax.net/pl/oszczedzanie-czasu/blokowanie-zawartosci/

§ 12 Postanowienia końcowe

Właściciel strony zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Polityce Prywatności, w przypadku ważnych powodów, takich jak zmiany w przepisach prawnych lub funkcjonalności strony, które wpłyną na zgodność z postanowieniami Polityki. Każda zmiana zostanie ogłoszona na stronie Platformy poprzez odpowiednie powiadomienie.